Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2020 18:02

Πολλά ερωτήματα “γεννά” ένα... εύρημα του Master Plan του λιμένα Πρέβεζας

Στις 8 Ιουλίου (δείτε ΕΔΩ αναλυτικό ρεπορτάζ) πραγματοποιήθηκε στο δημαρχιακό μέγαρο Πρέβεζας συνάντηση ανάμεσα στα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου που ανήκουν στην παράταξη “Ο Δήμος της Καρδιάς μας” και στους εκπροσώπους του Σωματείου Λιμενεργατών Πρέβεζας, του Μεταφορικού Συνεταιρισμού Ιδιοκτητών Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Ν. Πρέβεζας «ΝΙΚΟΠΟΛΗ» ΣΥΝ Π.Ε., του Μεταφορικού Συνεταιρισμού Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Φιλιππιάδας & Πρέβεζας Συν. Π.Ε. και το ναυτικό πράκτορα Βασίλη Σαρδελή.

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr στην πρόταση της εταιρείας που έχει αναλάβει την τροποποίηση του Master Plan του λιμένα Πρέβεζας έχουν ενταχθεί και πλωτές προβλήτες που περιλαμβάνουν και ρεμέντζα (δείτε ΕΔΩ παλαιότερο ρεπορτάζ του atpreveza.gr). Και η εταιρεία διαμόρφωσε την πρότασή της έπειτα από συνεννόηση με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας. Είχε εξάλλου και συνάντηση στην Πρέβεζα με τον κ. Γεωργάκο.

Τα ερωτήματα ωστόσο είναι αρκετά:

  • Έχει σχέση με την τροποποίηση η σχετική πρόταση που έγινε στο Δ.Σ. του ΔΛΤ Πρέβεζας στις 24 Ιουνίου (δείτε ΕΔΩ); Χρονικά είναι σχεδόν αδύνατο να έχει... Πότε λοιπόν εντάχθηκε μία τέτοια πολιτική στο Master Plan και με ποιου την εντολή;

  • Επιτρέπεται με βάση το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο να διαμορφώνεται μία σχετικά “ανταγωνιστική” χρήση προς χωροθετημένη και αδειοδοτημένη Μαρίνα που βρίσκεται κοντά; Και μάλιστα προς εταιρεία όπου μέτοχος (έστω και με απειροελάχιστο ποσοστό πλέον) είναι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας;

  • Είναι πιθανή η ενοικίαση σε ιδιώτη της συγκεκριμένης χρήσης, εφόσον το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο λόγω έλλειψης προσωπικού δηλώσει αδυναμία να υποστηρίξει τη λειτουργία αυτών των προβλητών που αποτυπώνονται στο Master Plan;

Όλα τα παραπάνω είναι ερωτήματα που θα τεθούν στη δημόσια διαβούλευση. Η ουσία είναι αν η διαβούλευση αυτή θα γίνει εντός δεκαημέρου όπως είχε αναφέρει ο κ. Γεωργάκος από τις 8 Ιουλίου. Έχουν περάσει ήδη 12 ημέρες...