Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τετάρτη, 07 Σεπτεμβρίου 2022 14:31

Η δημοτική αρχή επιχειρεί να δημιουργήσει τετελεσμένα στην τροποποίηση του Master Plan του λιμένα μέσω... υδατοδρομίου

Το γενικότερο κλίμα “μυστικοπάθειας” συνεχίζει να συντηρεί η ηγεσία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας, με τον τρόπο που χειρίζεται το μείζον ζήτημα της τροποποίησης του Master Plan του λιμένα, επιδιώκοντας διαρκώς να δημιουργήσει τετελεσμένα.

Τελευταία κίνησή της με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική αποτελεί η διαδικασία αδειοδότησης του υδατοδρομίου.

Είχαμε επισημάνει σε προηγούμενο ρεπορτάζ (δείτε ΕΔΩ), ότι η χωροθέτηση του υδατοδρομίου Πρέβεζας αποτελεί ουσιαστικά “πολιορκητικό κριό” για τον Πρόεδρο του ΔΛΤ Πρέβεζας Νίκο Γεωργάκο, ώστε να βγάλει εξ' αρχής εκτός από τη γενικότερη διαβούλευση-συζήτηση την πρόταση των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον εμπορικό λιμένα σχετικά με την τροποποίηση του Master Plan (δείτε ΕΔΩ την πρόταση).

Στις 2 Σεπτεμβρίου το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο πλήρωσε το ποσό των 2.500 ευρώ στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το παράβολο της αδειοδότησης του υδατοδρομίου. Πρακτικά δηλαδή ο κ. Γεωργάκος “κλειδώνει” τη θέση στη βόρεια πλευρά του λιμένα, εκεί που τώρα βρίσκεται το λούνα παρκ και δίπλα ακριβώς από το αλιευτικό καταφύγιο.

idatodromio1

Οδηγεί δηλαδή τεχνηέντως εκτός συζήτησης την τεχνική πρόταση των επαγγελματιών, οι οποίοι πρότειναν τη χωροθέτηση στη βορειοανατολική πλευρά, δίπλα ακριβώς από τη θέση κρουαζιέρας που προτείνουν και παράλληλα οδηγεί τη συζήτηση στις δύο εναλλακτικές που απομένουν (δείτε ΕΔΩ). Η πρόταση όμως των επαγγελματιών του εμπορικού λιμένα δεν ήρθε τυχαία. Το εγκεκριμένο Master Plan του 2012 που είναι εν ισχύ, δεν προέβλεπε χωροθέτηση υδατοδρομίου και επιπλέον τοποθετούσε την κρουαζιέρα στην ανατολική προβλήτα, όπου θα γινόταν και ο επιβατικός σταθμός.

 idatodromio22

Το να “παντρευτούν” οι δύο αυτές χρήσεις και να είναι δίπλα-δίπλα είναι λογικό και χρηστικό. Στον αντίποδα το να τοποθετηθεί το υδατοδρόμιο βόρεια και η κρουαζιέρα νότια, παρουσιάζει λογικές δυσκολίες.

Επιπροσθέτως το εγκεκριμένο Master Plan του 2012 τοποθετεί χώρους parking και αναψυχής στο σημείο που το ΔΛΤ επιδιώκει να χωροθετήσει το υδατοδρόμιο. Και αυτό έχει λογική, καθώς ήθελε να δώσει μία ενιαία οντότητα περιπάτου μέχρι και το νυν δημοτική parking, το οποίο θα μετατραπεί σε πάρκο έπειτα από ανάπλαση.

parking

Το ίδιο κάνει και το ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας) Πρέβεζας. Τώρα γιατί ο κ. Γεωργάκος δεν θέλει να ακολουθήσει όλες τις παραπάνω μελέτες και επιλέγει διαφορετική στρατηγική, αυτό είναι κάτι που θα φανεί στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας για τον λιμένα.

Αν φυσικά ποτέ αποφασίσει η δημοτική αρχή να την πραγματοποιήσει, διότι μέχρι στιγμής το αποφεύγει... επιμελώς!