Η διάρκεια της σύμβασης μίσθωσης θα είναι 3ετής και το μηνιαίο κόστος θα είναι 175 ευρώ (το έτος δηλαδή: 2.100 ευρώ το χρόνο). Μετά το τέλος της τριετίας θα υπάρχει εκ νέου διαπραγμάτευση για ανανέωσή της.
Η καταβολή του μισθίου από την εταιρεία Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας Α.Ε., θα γίνεται κάθε τρίμηνο. Σε περίπτωση που η εταιρεία δεν καταβάλλει δύο τρίμηνα, το ΔΛΤ έχει το δικαίωμα να την αποβάλει από το χώρο. Στη σύμβαση επισημαίνεται επίσης ότι θα πρέπει με δαπάνη του ιδιώτη να ληφθούν και τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας (κάγκελα ή περίφραξη) προς αποφυγή ατυχήματος.
Αξίζει να σημειωθεί πως για την παραχώρηση του χώρου 14τ.μ., στο κράσπεδο στο τέλος της νησίδας (παραπλεύρως των δυτικών ορίων της Μαρίνας), το Δ.Σ. του Ταμείου είχε πάρει την 166/2017 απόφασή του (δείτε ΕΔΩ).
Η απόφαση τότε είχε πολιτικές προεκτάσεις, καθώς και εντός του χώρου του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας η πολιτική κριτική της παράταξης Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία (δείτε ΕΔΩ), του επικεφαλής της ΑΣΥΠ Δημήτρη Παππά, του συμβούλου της Λαϊκής Συσπείρωσης Σήφη Σπυράκου, του δημοτικού συμβούλου Διονύση Καλλίνικου, αλλά και μελών της πρώην διοίκησης του ΔΛΤ, ήταν οξεία, με αναφορές για “ξεπούλημα” του δημόσιου χώρου σε εταιρεία.
Στα παραπάνω υπάρχει και ένα “παρασκήνιο”. Είναι ένα έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Λιμένων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, που έφτασε στα χέρια των μελών του ΔΛΤ λίγες ημέρες πριν και επισημαίνει πως πρέπει να δουν προσεκτικά και πάλι την 166/2017 απόφαση, καθώς πρέπει να οριστούν άμεσα οι όροι, το αντάλλαγμα και η διάρκεια της παραχώρησης χώρου.
Στη μεσημεριανή συνεδρίαση του ΔΛΤ πάντως υπήρξαν αρκετοί προβληματισμοί, καθώς ομολογουμένως το ΔΛΤ δεν είχε αντιμετωπίσει παρόμοια παραχώρηση χώρου στο παρελθόν.
Αρχικά η εισήγηση του Προέδρου Β. Συγκούνα έκανε λόγο για μονοετή παραχώρηση και μίσθιο 200 ευρώ μηνιαίως, σε μία λογική παρόμοια με την ενοικίαση χώρου στο ΑΤΜ του parking.
Ο Δ. Παππάς στάθηκε στα μέτρα ασφαλείας που θα πρέπει να ληφθούν, ώστε να καταστεί σαφές πως θα αποκλειστεί το ενδεχόμενο ατυχήματος, ενώ πρόσθεσε αργότερα πως θα πρέπει να αυξηθεί το χρονικό όριο στα 3 έτη.
Ο εκπρόσωπος του Λιμεναρχείου κατέθεσε τις παρατηρήσεις του και ανέφερε πως πρόκειται για παραχώρηση χώρου και σύμβαση έργου και στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να ληφθούν υπ' όψη και οι όροι του δημόσιου συμφέροντος και το τίμημα να είναι ανάλογο της χρήσης, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις υπόλοιπες επιχειρήσεις που τους παραχωρείται χώρος.
Στο ίδιο μήκος και η τοποθέτηση του κου Κατσαούνου, που τόνισε με τη σειρά του πως πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο σκεπτικό γύρω από το ύψος του μισθίου και κατά συνέπεια πρέπει να υπολογιστεί με βάση τα τετραγωνικά, καταλήγοντας πως τα 175 ευρώ μηνιαίως είναι ένα λογικό ποσό (κάτι που τελικά υιοθετήθηκε και ως πρόταση από τον Πρόεδρο). Συμφώνησε επίσης και με την τριετή διάρκεια.
Τις επόμενες ημέρες θα δοθεί στη δημοσιότητα και το αναλυτικό κείμενο της σύμβασης που θα υπογραφεί.
Το ΔΛΤ έχει πάρει ακόμη μία απόφαση αναφορικά με εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει ο Τουριστικός Λιμένας (δείτε ΕΔΩ).